28.01.2012

Dengenin Sıkıcılığı

Önce iyi haberi verip anlatmak istiyorum ; 7 dersimin yedisini de geçmiş bulunuyorum! Nasıl bir rahatlama bu anlatamam. yani şaka maka mezun olmama 5 ders kaldı! şu an benden mutlusu olmaması lazım di mi? işte hayatın dengesi burada başlıyor. belki çok kaderci bi bakış açısı olacak ama başıma geleni başka türlüsü içim almıyor! kombim patladı! şu an serviste adam300 tl den bahsediyor.. İzmirdeyim şu an ama boludaki evimi su basmış üst kat yüzünden. neyse ki anahtarı arkadaşıma bırakmıştım gidip temizledi sağolsun. ama bu ikisi sinirimi bozmaya yetti. bi şeyler yolunda gitsin. sıkıntıya gelemiyorum, en ufak olumsuzluk canımı sıkmaya yetebiliyor. artık tahammül edemiyorum en ufak bi pürüze. bu hiç iyi bi şey değil sanırım.

Ama ama yine de çok mutluyum! keşke okulu uzatmadan önce böyle deli gibi çalışsaymışım diyorum. ilk kez transkriptim bu kadar çok aa, bb dolu =D

Tabii bu olumsuzlukların bana çıkardığı masraflardan ötürü notlarımı bahane edip alışveriş yapma fikrim suya düşmüş bulunmakta..

O değil de şimdi Kpss'ye hazırlanmak lazım of of! ben en iyisi gidip kendime konu anlatımlı Kpss kitaplarına para bayayım.. dershaneye gitmek istemiyorum kendim de evde hazırlanabilirim! okul bitti derken durmadan yeni şeyler çıkıyor. hayat hep böyle bi şeyleri yakalamaya çalışmakla mı geçecek ?

MuLtitap'dan geliyor "mutluyum" .içinizde kelebekler uçuşacak, filler at koşturacak dinlerken :))))

                                                                                   Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder